“En dan zo kort mogelijk graag” zie ik onze concurrentie al denken. Nou, zo bedoel ik het niet. Er zijn namelijk meer dingen “tijdelijk” dan we ons actief beseffen. Hoe vast is het aantal inwoners in Nederland? Precies, dit is slechts tijdelijk 17.579.091. Hoe vast zijn je buren je buren? Precies, zodra ze verhuizen blijkt het tijdelijk geweest te zijn. Bovendien releasen wij iedere twee weken een nieuwe versie van ons product. Ook dat maakt software tijdelijk. En als laatste spreken wij natuurlijk ook geen contracten af tot in oneindigheid.

Wij spreken op dit moment veel organisaties die een nieuw klantcontactsysteem willen of moeten. Dit heeft te maken met de gezamenlijke aanbesteding ‘GT-Connect’ of een gedwongen migratie van je huidige systeem. Dit kan natuurlijk een moment zijn waarop je zoekt naar een tijdelijk klantcontactsysteem.

Wat daarbij helpt is dat we vanuit SIM het klantcontactsysteem als SAAS oplossing uitleveren. De applicatie is modulair opgezet en kan binnen enkele weken operationeel zijn: binnen een paar weken werken de eerste medewerkers met SIMkcs. Zij zijn daarmee de test-case (ook wel Test Kees genaamd, zie foto) waarmee ambassadeurschap en vertrouwen in de oplossing groeit.

Niet alleen gemeenten, ook externe telefooncentra werken inmiddels met SIMkcs. Een voorbeeld hiervan is Q-call uit Heesch. Hier wordt dagelijks voor meer dan 40 (!) organisaties de telefoon opgenomen, variërend van een makelaarskantoor en een hoefsmid tot een grote horecaleverancier.

Martine Mulder, Manager Q-call zegt hierover:

“Het werken in SIMkcs werkt voor Q-call snel en zeer efficiënt. Van beschikbaarheid collega’s tot antwoorden op de meest gestelde vragen!”

Speelt  "tijdelijkheid” momenteel ook in jullie organisatie?

Bel of mail mij dan voor meer informatie. Dan kijken we samen naar de oplossing. 

Edwin van Kersbergen

Telefoonnummer: 0610003957

E-mail: e.vankersbergen@simgroep.nl

Meer weten over SIMkcs

Ben je benieuwd wat SIMkcs jouw organisatie kan bieden als tijdelijk klantcontactsysteem? Of heb je een vraag over het SIMkcs?

Neem contact met ons op

Ook interessant..

  • Op 3 juli 2019 viel ik, Gineke Hoogendoorn, met mijn neus in de boter. 
    Als kersverse product owner van het SIM klantcontactsysteem(SIMkcs) stond de klantendag van deze oplossing op het programma. Gemeente Beverwijk, die samen met gemeente Veere de eerste was die het KCS in gebruik nam in hun klantcontactcentrum (KCC), was gastheer. Wat een mooie, leerzame dag werd dat!
  • Klanttevredenheid staat bij iedere organisatie hoog op de agenda. Ook bij de overheid. Een klantcontactcentrum maakt het mogelijk om de dienstverlening van de organisatie te verbeteren. Wij zetten vijf ingrediënten voor een geslaagd KCC voor je op een rij.
  • Door Edwin van Kersbergen, directeur Consultancy SIM. We kennen het allemaal, iets zoeken zonder het te kunnen vinden. Ik ben vrij gestructureerd, dus ik zoek niet vaak naar de sleutels of welk voorwerp dan ook, maar op het internet zoekt iedereen. Dat is prima en Google helpt ons graag daarbij.