Nulmeting online dienstverlening
Wat is de nulmeting online dienstverlening?
Persoonlijke digitale dienstverlening aan inwoners en bedrijven is niet meer weg te denken uit de dagelijkse praktijk van overheden. Dit betekent echter ook wat voor de organisatie achter de schermen. Draait bij jouw organisatie de online dienstverlening naar tevredenheid van eindgebruikers en medewerkers? Kunnen jullie nog meer online interactie opzoeken met inwoners en ondernemers? De nulmeting online dienstverlening geeft je inzicht en concrete adviezen voor de volgende stap in optimale online dienstverlening.
Ik wil advies over deze aanpak
Onze consultant vertelt graag wat de mogelijkheden zijn voor jouw organisatie.

Het traject in vogelvlucht
Nog te doen: Kick-off
In een dagdeel kennismaking en uitstippelen van de verdere acties van het project.
Nog te doen: Inzichten dag 1
Interne inzichten ophalen, bijvoorbeeld via interviews, statistieken
Nog te doen: Inzichten dag 2
Externe inzichten ophalen bij inwoners en bedrijven
Nog te doen: Analyse
Analyseren en verwerken resultaten van de beschikbare data.
Nog te doen: Presentatie resultaten en advies
Een dagdeel voor presenteren, adviseren en evalueren.
Meer weten?
Ben je benieuwd naar de mogelijkheden van de nulmeting?
Neem dan contact met ons op
