Wat is de nulmeting online dienstverlening?  

Persoonlijke digitale dienstverlening aan inwoners en bedrijven is niet meer weg te denken uit de dagelijkse praktijk van overheden. Dit betekent echter ook wat voor de organisatie achter de schermen. Draait bij jouw organisatie de online dienstverlening naar tevredenheid van eindgebruikers en medewerkers? Kunnen jullie nog meer online interactie opzoeken met inwoners en ondernemers? De nulmeting online dienstverlening geeft je inzicht en concrete adviezen voor de volgende stap in optimale online dienstverlening. 

Ik wil advies over deze aanpak 

Onze consultant vertelt graag wat de mogelijkheden zijn voor jouw organisatie. 

Neem contact met ons op  

 

Het traject in vogelvlucht

Uit te breiden met Continue Flow van Betrokkenheid 

Op een afgesproken moment komt de consultant terug om vinger aan de pols te houden; waar staan jullie nu en welke stappen kunnen we verder gaan zetten. Dit noemen we #continueflowvanbetrokkenheid. 

  1. To do: Kick-off

    In een dagdeel kennismaking en uitstippelen van de verdere acties van het project.

  2. To do: Inzichten dag 1

    Interne inzichten ophalen, bijvoorbeeld via interviews, statistieken

  3. To do: Inzichten dag 2

    Externe inzichten ophalen bij inwoners en bedrijven

  4. To do: Analyse

    Analyseren en verwerken resultaten van de beschikbare data.  

  5. To do: Presentatie resultaten en advies

    Een dagdeel voor presenteren, adviseren en evalueren.

Meer weten?

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden van de nulmeting?

Neem dan contact met ons op