Online dienstverlening bij de overheid: simpel, persoonlijk en samen

SIM maakt interactie met de overheid voor miljoenen inwoners iedere dag weer simpeler.

Dat is onze missie.

Wij geloven erin dat we met slimme innovaties online interactie met de overheid voor inwoners en burgers makkelijk toegankelijk, dichtbij en persoonlijk kunnen maken. Dat is wat ons drijft: de dienstverlening van jouw organisatie naar een hoger plan tillen voor jouw klanten.

Dit doen we graag samen met jou. Samen realiseren we betrouwbare oplossingen, gaan we voor een 8+ met toegankelijkheid voor iedere inwoner en ondernemer; iedereen doet mee.

Kernwaarden

Om onze missie te volbrengen, werken we altijd met 5 kernwaarden in ons achterhoofd. Kernwaarden die elke SIMmer echt uitdraagt. Ze stonden tenslotte aan de basis ervan.

  1. Alles begint met ambitie
  2. We geloven in de kracht van samen
  3. We gaan uit van een persoonlijke benadering
  4. We doen het vandaag beter dan gisteren
  5. We krijgen het voor elkaar

 

Bekijk hoe SIMmers zelf in een creatieve sessie in 2018 de kernwaarden van SIM opnieuw vaststelden.
 

 

Van Buiten naar Binnen

In "Van Buiten naar Binnen, klantcontact en interactie in het publieke domein", delen Frank de Goede, David Kok en Ewoud de Voogd hun visie op klantcontact en interactie met de overheid. Zij verkennen wat de inwoner nu eigenlijk wil van de overheid. Wat zijn de ontwikkelingen rond dienstverlening, communicatie en participatie? Wat zou de visie op weg naar 2025 moeten zijn, uitgewerkt en doorspekt met concrete tips en trucs.

Download hier het boek

Wat kunnen we voor jou betekenen?

Ons team staat met veel plezier voor je klaar om je te helpen met alle vragen en uitdagingen rondom de online dienstverlening van jouw organisatie.

Neem contact met ons op