Hoe kunnen we vanuit de Waterschappen onze klanten beter bedienen?

Tijdens deze eerste editie van de Waterinspiratiedag delen we ervaringen en best practices waarin de vraag van burgers, bedrijven en belangengroepen centraal staat. De dag begint met één van onze klanten, het Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier. Robert Hauwert vertelt over de klantgerichte innovaties die daar hebben plaatsgevonden. Vervolgens is er een ronde met een keuze uit drie verschillende 'masterclasses' op het gebied van online klantcontact, zoals online communities en MijnOverheid.

Na de pauze gaan we verder met een zeer inspirerende spreker op het gebied van klantcontact; Sydney Brouwer. Hij vertelt wat ervoor nodig is om een legendarische klantbeleving te bouwen: een klantbeleving waar mensen over praten. Na een gezellig netwerkmoment gaan we kijken hoe je de opgedane ideeën met elkaar kunt vertalen naar iets concreets door middel van Design Thinking!

Deze dag staat in het teken van met elkaar kennismaken en kennisdelen op het gebied van online dienstverlening, exclusief toegankelijk voor professionals werkzaam binnen de Waterschappen!

Samen gaan we aan de slag om onze klanten online beter te bedienen! Mis deze unieke dag niet!

Wil jij erbij zijn op maandag 26 oktober 2020?

Meld je nu aan

*Deelname aan dit evenement is gratis voor alle professionals werkzaam voor of binnen de Waterschappen. Let op: er is maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.