Alle lokale overheden kampen met hetzelfde vraagstuk: hoe kunnen wij onze dienstverlening voor inwoners en klanten verbeteren? SIM begrijpt dit als geen ander. Al meer dan 20 jaar begeleiden we lokale overheden op zowel uitvoerend als strategisch vlak. Een nieuwe website, een persoonlijk internetportaal of een complete digitale strategie; SIM heeft de oplossing die past bij jouw ambitie. Bovendien houden we van korte communicatielijnen: persoonlijk bij de klant aan tafel of eenvoudig digitaal via ons klantenportaal MijnSIM(externe link) en SIMsocial intranet.(externe link)

Gemeente Beverwijk aan het woord over SIMkcs

Ed Pronk, gegevensbeheerder van het KCC, vertelt je meer over de toegevoegde waarde van SIMkcs voor gemeente Beverwijk. Meer weten? Lees hier ook de blog over de SIMkcs klantendag.

Toegankelijk Zoetermeer

In deze video vertellen Wethouder Jan Iedema, projectleider Linda van Gelder en klantmanager Erkan Erdogrul meer over onze aanpak rondom toegankelijkheid bij de gemeente Zoetermeer. Tijdens dit project hebben we een quickscan gedaan van de website van Zoetermeer(externe link) om te kijken welke aspecten er verbetert kunnen worden.

Gemeente Krimpenerwaard aan het woord over SIMsite powered by Drupal

Als één van de pilotklanten ontwikkelden Patricia en Madelon van de gemeente Krimpenerwaard mee aan SIMsite powered by Drupal. Daarmee won SIM de Drupal Splash en award en nomineerde zich voor de internationale Splash Award.

Meer weten?

Ben je benieuwd naar wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen?

Neem contact met ons op

SIMform