Pagina opties

SIMklanten

Alle lokale overheden kampen met hetzelfde vraagstuk; hoe kunnen wij onze dienstverlening voor inwoners en klanten verbeteren? SIM begrijpt dit als geen ander. Al meer dan 18 jaar begeleiden we lokale overheden op zowel uitvoerend als strategisch vlak. Een nieuwe website, een persoonlijk internet portaal of een complete digitale strategie; SIM heeft de oplossing die past bij jouw ambitie. Bovendien houden we van korte communicatielijnen; persoonlijk bij de klant aan tafel of eenvoudig digitaal via ons klantenportaal MijnSIM en SIMsocial intranet.

Gemeenten

De continue digitalisering van de informatievoorziening is een van de belangrijkste ontwikkelingen voor gemeenten. Samen met meer dan 200 gemeenten werkt SIM aan het bereiken van hun doelen op het gebied van e-dienstverlening.

Bekijk hoe!

Provincies

Steeds vaker hebben provincie en inwoners direct contact met elkaar. Een mooie uitdaging voor provincies om online een betere vindbaarheid en presentatie te hebben. SIM ondersteunt o.a. de provincie Fryslân bij het traject om de digitale dienstverlening naar een hoger niveau te tillen.

Lees verder

Waterschappen

De Waterschapsvisie op dienstverlening en de Digitale Agenda 2020 (DA2020) vormen de basis voor waterschappen om hun online dienstverlening te verbeteren.

Welke waterschappen gaan al met SIM in zee?

Lees snel verder

Samenwerkingsverbanden

Door de Wet gemeenschappelijke regelingen (WGR) werken gemeenten, provincies en waterschappen samen in publiekrechtelijke constructies voor bijvoorbeeld werk, inkomen en zorg. Ook deze nieuwe organisaties zoeken online verbinding met hun klanten.

Hoe helpt SIM hierbij?

Caribbean

Ook op Aruba, Bonaire, Curaçao en Sint Maarten loopt SIM voorop in de online dienstverlening van overheidsorganisaties.
Vanaf ons kantoor op het altijd zonnige Curaçao staan we letterlijk dichtbij onze klanten in de Dutch Caribbean.

Caribbean Cases