Pagina opties

Artikelen Van buiten naar binnen

  • ‘Van buiten naar binnen’ op longlist voor Managementboek van jaar

    (20-02-2018)

    Het boek ‘Van Buiten naar Binnen’ komt in aanmerking voor de titel ‘Managementboek van het jaar'. Vandaag publiceerde Managementboek de longlist voor de verkiezing waarvan de winnaar bekend zal worden gemaakt tijdens het Managementboekengala op 19 april.

  • Van newsroom tot afdeling Klantcontact & Interactie

    (17-10-2017)

    Steeds meer gemeenten vertonen interesse in newsrooms. Voor een sessie bij de gemeente Utrecht waren er 200 aanmeldingen voor 40 plekken! Tegelijkertijd worstelen teamleiders en hoofden Communicatie van lokale overheden met hoe je de organisatie meer van buiten naar binnen kunt laten werken. En de online mogelijkheden om met inwoners, buurten en groepen belanghebbenden samen te werken groeien snel. Is een newsroom daar dan het antwoord op? Voor ons aanleiding om dat uit te zoeken.

  • Chat en chatbots: zó introduceer je ze handig en verstandig in je organisatie

    (16-10-2017)

    De nieuwste hype in (online) klantcontact is de inzet van chat en chatbots. We zien steeds meer overheidsorganisaties hierop inspelen. Dat is fijn voor klanten. Chatten is laagdrempelig, snel en informeel. De vraag is hoe je deze nieuwe mogelijkheden als overheidsinstantie het beste kunt introduceren en inbedden in je organisatie. In dit artikel zetten we de actuele inzichten op een rijtje en geven we je tips. 

  • Nieuwe routes naar beter klantcontact en interactie

    (16-10-2017)

    De Topkring Dienstverlening Gemeenten (TKD), Vereniging Directeuren Publieksdiensten (VDP), VNG/KING, Interreg VB project Like! en HowAboutYou namen gezamenlijk het initiatief tot de publicatie Klantcontact & Interactie voor gemeenten.