Het KCC Congres is al 11 jaar een uniek congres over Klantcontact, Dienstverlening, Communicatie en Participatie. Elk jaar komen 150 tot 200 bezoekers bijeen voor inspirerende visies van topsprekers en het uitwisselen van praktijkervaringen binnen de overheid; van gemeente, waterschap, ministerie, veiligheidsregio, ZBO, politie en woningcorporatie tot aanverwant het zorg- en onderwijsdomein. Op donderdag 7 oktober 2021 komen bezoekers bijeen voor inspirerende sessie van sprekers en worden praktijkervaringen binnen de overheid gedeeld.

Missing media-item.

Bekijk het programma(externe link) en de inspirerende sessies van dit jaar. Het thema van dit jaar: zet nu de stap naar een klantgerichte, vraaggerichte en mensgerichte overheid. 

  • Klantgericht; de transformatie naar een klant-gerichte cultuur en organisatie. Hoe zet je jouw inwoner centraal middel pro-actief klantcontact? En wat levert het op?
  • Vraaggericht; hoe is de route van vraag naar antwoord veranderd? Hoe kijken we van buiten naar binnen? Welke rol speelt de inzet van technologie en digitalisering?
  • Mensgericht; hoe bewaak je de menselijke factor en interactie in digitaal klantcontact? Hoe blijf je kennis en ervaring met elkaar delen? Aandacht voor persoonlijk contact en luisteren naar jouw inwoner is de sleutel tot succesvolle dienstverlening. 

Wij zijn als partner van het KCC congres aanwezig en bouwen op het congres graag op een ludieke manier aan het KCC van de toekomst.

Wil je met ons samen bouwen en het congres graag bezoeken? Meld je aan met onze kortingscode SIMKCC50 en ontvang €50,- korting op de entreeprijs.