Wil je proactief op de hoogte blijven van nieuws op het gebied van online dienstverlening? Meld je dan hier aan voor onze nieuwsbrief.

  • Een tijdelijk klantcontactsysteem?

    Er zijn meer dingen “tijdelijk” dan we ons actief beseffen. Hoe vast is het aantal inwoners in Nederland? Precies, dit is slechts tijdelijk 17.579.091. Bovendien releasen wij iedere twee weken een nieuwe versie van ons product. Ook dat maakt software tijdelijk. En als laatste spreken wij natuurlijk ook geen contracten af tot in oneindigheid.

  • Waarom je SIM Open Social als social intranet en participatieplatform wilt hebben

    Hoe zorg je dat collega’s weten wat er speelt op het werk nu thuiswerken meer gemeengoed is geworden? Ons antwoord: SIM Open Social dat net is genomineerd voor de Splash Awards 2021.

  • 4 weetjes over SIM Open Social

    Wist je dat Sim Open Social niet alleen dient als sociaal intranet maar ook gebruikt kan worden als participatieplatform? En heb je al gehoord over de gloednieuwe office 365 koppeling?

  • Op reis door je online landschap

    Wat is er allemaal als het gaat om online websites in je organisatie? Het is de eerste vraag die in het webinar ‘de route door ons online landschap’ aan ons wordt gesteld. We denken even na en er schieten een aantal websites door ons hoofd. Het blijkt helemaal geen makkelijke vraag.

  • Breng ook de interne klantreis in kaart voor een optimaal proces

    Gemeenten Ooststellingwerf, Weststellingwerf en Opsterland sloegen de handen ineen bij de optimalisatie van hun persoonlijk internet portaal (PIP).

  • Design as a Service voegt concreet waarde toe

    Toegevoegde waarde is inmiddels een populair woord geworden om te gebruiken. Maar hoe bereik je die toegevoegde waarde dan? Wat je nodig hebt is een bewezen proces dat deze buzzterm concreet maakt. Hier komen Design Thinking en Design Sprints om de hoek.

  • 10 tips voor een betere website

    Benieuwd hoe je jouw website kunt verbeteren? Lees in 10 tips hoe je dit doet.

  • Welk scenario past bij jouw organisatie?

    Maximaal impact maken en je digitale dienstverlening nog beter voor het voetlicht brengen. Met SIMsite Drupal bieden we onze klanten die mogelijkheid. Inmiddels zijn al ruim 50 klanten van SIM overgestapt naar dit platform. Waarom is het zo geschikt voor lokale overheden? En hoe weet je of het iets is voor jouw organisatie?

  • Waarom brengt een Design Sprint jouw organisatie verder?

    Herken jij de situatie dat je een gaaf idee bedenkt, maar het op de plank blijft liggen? Heb je wel eens in een projectgroep gezeten waarbij jullie oplossing niet aansloeg bij de eindgebruiker? Of loopt je organisatie vast bij het oplossen van een probleem door de complexiteit ervan?