Wil je proactief op de hoogte blijven van nieuws op het gebied van online dienstverlening? Meld je dan hier aan voor onze nieuwsbrief.

  • We proudly present Felix 1.0

    We zijn apetrots dat we deze maand Felix versie 1.0 hebben opgeleverd. Dit is ruim een jaar nadat onze eerste klanten, Lingewaard en Heuvelrug, de content uit Felix op hun website presenteerden.

  • Meest gestelde vragen over de verkiezingswebsite

    Wat zijn de voordelen? Hoe werkt het implementeren? Hoeveel tijd kost het je als gemeente? We hebben de meest gestelde vragen verzameld en voorzien van een antwoord.

  • Maak het huis voor de gemeenteraadsverkiezingen compleet

    Nog anderhalve maand tot de gemeenteraadsverkiezingen. Heeft jouw gemeente alle legoblokjes al op elkaar staan? Deze modules en software van Procura en SIM maken het pakket compleet.

  • SIM Open Social maakt veilige online interactie met inwoners en ketenpartners simpeler

    Hoe zorg je voor interactie met inwoners en ketenpartners als fysieke bijeenkomsten niet mogelijk zijn? SIM Open Social maakt veilige online participatie simpeler.

  • Een tijdelijk klantcontactsysteem?

    Er zijn meer dingen “tijdelijk” dan we ons actief beseffen. Hoe vast is het aantal inwoners in Nederland? Precies, dit is slechts tijdelijk 17.579.091. Bovendien releasen wij iedere twee weken een nieuwe versie van ons product. Ook dat maakt software tijdelijk. En als laatste spreken wij natuurlijk ook geen contracten af tot in oneindigheid.

  • Waarom je SIM Open Social als social intranet en participatieplatform wilt hebben

    Hoe zorg je dat collega’s weten wat er speelt op het werk nu thuiswerken meer gemeengoed is geworden? Ons antwoord: SIM Open Social dat net is genomineerd voor de Splash Awards 2021.

  • 4 weetjes over SIM Open Social

    Wist je dat Sim Open Social niet alleen dient als sociaal intranet maar ook gebruikt kan worden als participatieplatform? En heb je al gehoord over de gloednieuwe office 365 koppeling?

  • Op reis door je online landschap

    Wat is er allemaal als het gaat om online websites in je organisatie? Het is de eerste vraag die in het webinar ‘de route door ons online landschap’ aan ons wordt gesteld. We denken even na en er schieten een aantal websites door ons hoofd. Het blijkt helemaal geen makkelijke vraag.

  • Breng ook de interne klantreis in kaart voor een optimaal proces

    Gemeenten Ooststellingwerf, Weststellingwerf en Opsterland sloegen de handen ineen bij de optimalisatie van hun persoonlijk internet portaal (PIP).